пʼятниця, 24 квітня 2015 р.

УВАГА! Моніторинг з ІКТ 5 клас

Інструктивно-методичні рекомендації для  вчителя інформатики, який буде проводити регіональний моніторинг стану формування інформаційно-комунікаційної
компетентності в учнів 5-х класів у формі on-line тестування
(лист Черкаського ОІПОПП №  133/01-17 від 15.04.2015 р.                                              
 «Про проведення регіонального моніторингу стану формування інформаційно-комунікаційної  компетентності в учнів 5-х класів )

27.04.2015 провести:
- реєстрацію учнів 5-х класів згідно з додатком 1.
- тренувальне тестування у зручний час для кожного навчального закладу.

Перед початком тренувального тестування з метою створення сприятливої начальної атмосфери вчитель проводить бесіду з учнями про важливість проведення даного моніторингового дослідження, за результатами якого учні матимуть змогу перевірити власні знання і вміння з інформатики, однієї з найважливіших дисциплін у сучасному інформаційному суспільстві. Також необхідно наголосити, що об’єктивні результати виконання тесту залежатимуть від сумлінної та самостійної роботи учнів над кожним тестовим завданням.
Вступний інструктаж також включає роз’яснення правил виконання різноформатних тестових завдань, зокрема: з вибором однієї правильної відповіді, установлення правильної відповідності та послідовності.
Час проходження тренувального тесту 10 хвилин. Учень має можливість пройти не більше двох спроб тренувального тестування.

28.04.2015 – основні сесії моніторингового дослідження (додаток 2)
Додаток 2
Сесії проведення регіонального моніторингу стану формування інформаційно-комунікаційної
компетентності в учнів 5-х класів

Район/місто
Сесії проведення моніторингового дослідження
Кількість учнів у 5-х класах
Кількість комп’ютерів, під’єднаних до мережі Інтернет
Час проведення
1.        
Драбівський
98
106
З 3-го уроку
2.        
Жашківський
160
91
З 2-го уроку
3.        
Кам’янський
159
172
З 3-го уроку
4.        
Канівський
101
30
З 2-го уроку
5.        
Катеринопільський
172
83
З 3-го уроку
6.        
Лисянський
145
142
З 3-го уроку
7.        
Смілянський
94
8
З 2-го уроку
8.        
Уманський
78
86
З 3-го уроку
9.        
Шполянський
233
142
З 3-го уроку
10.     
м. Ватутіне
150
41
З 2-го уроку
11.     
м. Золотоноша
252
113
З 2-го уроку
12.     
м. Канів
282
85
З 2-го уроку

Усього
1924
1099


Регламент проведення тестування:
10 хв. – вступне слово вчителя, інструктаж щодо правил виконання різноформатних тестових завдань;
20 хв. – робота над тестом;
5 хв. – заключне слово вчителя.

Під час тестування вчитель повинен:
·        здійснювати контроль над вибором учнями варіантів тесту (І і ІІ варіанти);
·        дотримуватися регламенту;
·        запобігати обговоренню учнями змісту тестових завдань.
Після закінчення тестування учитель дякує учням за участь у моніторинговому.

Кам'янський район:
  1. Кам’янська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1
  2. Кам’янська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2
  3. Кам’янська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів №3
  4. Грушківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів
  5. Жаботинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів
  6. Косарська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів
  7. Михайлівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів
  8. Райгородська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів
  9. Лузанівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів
  10. Тимошівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів ім.. Кароля Шимановського
 Тел. Гриценко В. Г.   0676805011
        Гриценко О. М.   0987358507

понеділок, 2 березня 2015 р.

Обираємо підручники для 4 та 7 класів

Обираємо підручники для 4 та 7 класів
Шановні колеги! Увага! Конкурс підручників продовжено до 30 квітня!
Тепер саме від вас — учителів —  залежить, за якими підручниками будуть навчатися учні 4 і 7 класів у 2015/16 навчальному році.
До 30 квітня 2015 ви повинні зробити свій вибір на сайті репозитарію ua.lokando.com (накази МОН України №381 від 31.03.2015, №1149 від 07.10.2014 р. та №1461 від 11.12.2014 р.). 
Форма замовлення доступна в репозитарії на індивідуальній сторінці школи до 30 квітня 2015 р.

Тематичний набір "Інформатика. 7 клас". Отримали експертну оцінку і допущені до участі у конкурсі підручники:

1. Інформатика. 7 клас
Для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням українською мовою.
Автори: Казанцева О. П., Стеценко І. В., Фурик Л. В.
Навчальна книга - Богдан, 2015 рік, 180.

2. Інформатика. 7 клас
Для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням українською мовою.
Автори: Пилипчук О.П., Ріпко Н.А., Шестопалов Є.А.
Аспект, 2015 рік, 108 сторінок.

3. Інформатика. 7 клас
Для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням українською мовою.
Автори: Ривкінд Й.Я., Лисенко Т.І., Чернікова Л.А., Шакотько В.В.
Генеза, 2015 рік, 256 сторінок.

4. Інформатика. 7 клас
Для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням українською мовою. 
Автори: Гуржій А. М., Карташова Л. А., Лапінський В. В., Руденко В. Д. 
2015 рік, 166 сторінок

5. Інформатика. 7 клас
Для загальноосвітніх навчальних закладів
Автори: Морзе Н. В., Барна О. В., Вембер В. П., Кузьмінська О. Г.
ВД «Освіта», 2015 рік, 224 сторінки.



пʼятниця, 20 лютого 2015 р.

Проблема наступності у викладанні інформатики

20 лютого на базі Косарської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів відбувся спільний семінар учителів інформатики та учителів початкових класів. Засідання розпочалося із вшанування загиблих героїв Небесної сотні хвилиною мовчання. 
Метою чергового зібрання педагогів району було обмін досвідом у проведенні уроків інформатики у початковій та середній ланках. 
Учитель 3 класу Гребенюк Н.П. провела урок «Переглядаємо презентацію. Запуск презентації на перегляд». Третьокласники протягом уроку допомагали Незнайкові опанувати ази роботи з комп’ютером. Вони розв’язували задачі на логічне мислення, розгадували загадки, розшифровували назви пристроїв. 
Учитель в ігровій формі повторив правила безпечної поведінки біля комп’ютера, була проведена фізкультхвилинка і зарядка для очей. Наприкінці уроку діти висловлювали свої думки з приводу вивченого на уроці. 
Урок у 6 класі провела вчитель Скічко Т.М. Урок проходив у формі ділової гри «Редколегія», адже метою уроку було навчитися редагувати текст. Учитель ознайомив учнів із професіями, які використовують у своїй роботі комп’ютер. 
Вчитель вдало підібрала матеріал, з яким працювали шестикласники. Це були прислів’я про героїзм українського народу та пісня, присвячена героям Небесної сотні. 
Присутні вчителі високо оцінили високий рівень проведених уроків та їх змістове наповнення. 
На думку вчителів, педагогів семінар був корисним і для вчителів початкових класів і для вчителів середньої ланки.
  

четвер, 19 лютого 2015 р.

День безпечного Інтернету - 2015

10 лютого 2015 року за ініціативою Європейської комісії в Україні проходить День безпечного Інтернету, організаторами якого є Коаліція за безпеку дітей в Інтернеті, що проводить ряд комплексних соціальних програм, покликаних привернути увагу суспільства до загроз, що несе невміння правильно користуватися мережею Інтернет. 


Звіти зі шкіл про проведення заходів до Дня безпечного Інтернету:
1. Кам'янська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1 
2. Кам'янська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2
3. Косарська загальноосвятня школа І-ІІІ ступенів


понеділок, 2 лютого 2015 р.

Екософт 2015

Про підсумки заочного туру Другого етапу Чотирнадцятого Всеукраїнського чемпіонату з інформаційних технологій "Екософт 2015", заочного туру національного етапу Міжнародного конкурсу комп’ютерних проектів «ІNFOMATRIX 2015», відкритого фестивалю роботів «Robo-Ideas-2015»
Згідно Плану масових заходів на 2015 рік, листа Міністерства освіти і науки України № 3/3-9-1159-14 від 07.10.2014 р. та відповідно до рішення Оргкомітету запрошений до участі у ІІ етапі Чотирнадцятого Всеукраїнського чемпіонату з інформаційних технологій "Екософт 2015", національного туру Міжнародного конкурсу комп’ютерних проектів «ІNFOMATRIX 2015», відкритого фестивалю роботів «Robo-Ideas-2015», що пройдуть з 18 по 20 лютого 2015 року, Погорілий Сергій Андрійович, учень 10 класу Кам'янського еколого-економічного ліцею Кам'янської районної ради Черкаської області (Web-сайт „Фрактали”).
Вітаємо Сергія Погорілого і наукового керівника - Чумаченко Олега Анатолйовича!

четвер, 22 січня 2015 р.

ІІ (районний) етап олімпіади з ІКТ 2014-2015 н.р.

22 січня 2015 року відбувся ІІ (районний) етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформаційних технологій. В олімпіаді взяли участь учні 10-11 класів. Було запропоновано 4 завдання на використання основних офісних програм Word, PowerPoint, Excel, Access. Бажаючі можуть спробувати виконати завдання олімпіади.
  
На виконання завдань відведено 4 години. 
Фізкультхвилинку проводить методист РМК, голова журі - Олексенко Н.Р.
Журі  по перевіряє роботи учасників:
Олексенко Н.Р. - методист районного методичного кабінету
Олефіренко Н.М. - Кам’янська загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №1
Скічко Т.М. - Косарська загальноосвітня школа І-ІІІ ст.
Чумаченко О.А. - еколого-економічний ліцей

вівторок, 6 січня 2015 р.

Конкурс на кращий веб-сайт навчального закладу

Положення про 5-й Конкурс на кращий веб-сайт закладу освіти

1. Об‘єкти та предмет конкурсу
Обєктом конкурсу є веб-сайти закладів освіти* України всіх форм власності в рамках чотирьох окремих категорій:
1) Веб-сайти сільських шкіл (сільські школи та школи селищ міського типу)
2) Веб-сайти міських шкіл
3) Веб-сайти дошкільних закладів
4) Веб-сайти позашкільних закладів (будинки дітей та юнацтва, художні, музичні, мовні школи, курси, тощо)
5) Веб-сайти навчальних закладів професійно-технічної освіти (коледжі, технікуми, ПТУ та прирівняні до них навчальні заклади).
Предметом конкурсу є змістовне наповнення веб-сайтів закладів освіти України, зручність їх використання, забезпечення участі всіх учасників навчального процесу у діяльності закладів освіти, послуги, що надаються на сайтах.
* веб-сайт має бути оновлений/створений у 2014 році

2. Мета конкурсу
Сприяння появі та удосконаленню веб-сайтів вітчизняних освітніх закладів, впровадженню у навчальний процес нових зручних інструментів взаємодії всіх його учасників – учнів (студентів, слухачів), викладацького складу, адміністрації закладу освіти, стимулювання ініціативи у цій сфері, акцентування уваги на важливості повного, оперативного та зручного інформування про діяльність закладів освіти України засобами Інтернету як ефективного засобу забезпечення прозорості та протидії корупції у сфері освіти.

3. Критерії оцінювання
Кожний сайт оцінюється за показниками, згрупованими у такі категорії:
1) Контент:
·      якість анонсування подій та новин навчального закладу;
·      опис майбутніх кваліфікацій, спеціальностей;
·      опис умов вступу та навчання;
·      інформація про викладацький склад;
·      інформація для випускників;
·      опис проектів навчального закладу;
·      опис навчальних предметів, розклад занять, інвентар, необхідний для занять;
·      наявність та зручність користування віртуальною бібліотекою;
·      огляд додаткових послуг, які можна отримати при навчальному закладі (напр. клубів, гуртків, студій, тощо);
·      наявність і доступність рубрики «контакти»;
·      наявність адреси, карти проїзду;
·      наявність інформації про дату створення сторінок;
·      наявність інформаційних матеріалів про права людини;
·      відсутність реклами.

2) Зручність:
·      зручність елементів управління та меню, переходів та відкривання лінків;
·      читабельність інформації, дотримання належного стилю її викладу;
·      використання правильних заголовків та ключових слів;
·      легкість пошуку інформації;
·      простота і швидкість реєстрації в разі потреби реєстрації;
·      наявність карти сайту;
·      наявність навігаційної стежки (показує місцезнаходження користувача на сайті);
·      інструменти зворотного зв‘язку, наявність форумів, блогів, тощо;
·      наявність категоризації сторінок;
·      можливість публікації коментарів під сторінками;
·      наявність синдикації сторінок (RSS-потоків);
·      наявність послуг поширення посилань (через мережі типу Twitter, Facebook, Delicious тощо);
·      наявність версії сторінок «для друку»;
·      можливість відправки сторінок через е-мейл;
·      можливість встановлення «ролей» для користувачів з наданням різних прав по редагуванню сайту.

3) Динаміка:
·      час створення сайту;
·      динаміка оновлення інформації;
·      терміни оновлення інформації;
·      активність на форумах, блогах;
·      наявність механізмів підтримки спільноти користувачів сайту;
·      наявність онлайн-зошитів.

4) Дизайн та технічні показники:
·      оригінальність та творчий характер;
·      інновативність і креативність;
·      простота, неперевантаженість і вишуканість дизайну;
·      наочність і зрозумілість викладеної інформації;
·      час і швидкість завантаження сайту та додаткової інформації, що міститься у лінках;
·      зрозумілість та легкість запам’ятовування доменного імені;
·      потреба завантажувати додаткове програмне забезпечення для перегляду певної інформації;
·      грамотність при викладі матеріалу;
·      популярність (встановити на сайтах лічильники, наприклад від Адаманта, для підрахунку кількості та якості відвідувачів).

4. Журі конкурсу
Оцінювати веб-сайти, згідно заявок, поданих на електронну адресу оргкомітету info@inau.ua, буде незалежне професійне журі у складі:
1. Попова Тетяна Володимирівна, Голова Правління Інтернет Асоціації України (ІнАУ) – Голова журі.
2. Бронін Сергій Вадимович, Віце-президент Української асоціації фахівців інформаційних технологій» (УАФІТ).
3. Коновалов Олексій Юрійович, Заступник директора Київського коледжу зв’язку з учбово-виробничих питань        .
4. Косик Вікторія Миколаївна, Начальник відділу стратегії розвитку освіти Інституту інноваційних технологій і змісту освіти МОН України.
5. Кудренко Богдан Віталійович, головний спеціаліст Департаменту загальної середньої та дошкільної освіти МОН України.
6. Пєтухов Іван Михайлович, член Правління ІнАУ, Віце-президент Українського союзу промисловців і підприємців (УСПП) з питань ІТ.
7. Поліщук Марина Валеріївна, Керівник проекту Школа.UA.
8. Шлапак Роман Антонович, Керівник спільного проекту Європейського Союзу та Ради Європи
«Зміцнення інформаційного суспільства в Україні»
9. Шнурко-Табакова Елліна Володимирівна, Голова Правління Асоціації підприємств інформаційних технологій України (АПІТУ).

5. Процедура конкурсу
Оргкомітет конкурсу здійснює публікацію умов конкурсу та відповідну електронну розсилку.
Заповнені анкети з заявками на участь веб-сайтів навчальних закладів у Конкурсі надсилаються на електронну адресу Оргкомітету info@inau.ua до 15лютого 2015 р.
Розгляд заявок членами незалежного журі здійснюється до 15 березня 2015 р.
  
Оголошення результатів конкурсу з визначенням переможців і нагородженням їх цінними призами відбудеться у останній тиждень березня (під час весняних шкільних канікул).
Взято із сторінки http://inau.org.ua/projects.phtml 

пʼятниця, 12 грудня 2014 р.

Програмують всі!

В рамках тижня комп’ютерних наук, який проходив за ініціативи компанїї «Майкрософт Україна» з 8 по 14 грудня, учні Косарської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів долучились до глобального заходу «Година Коду». Розпочали знайомство з кодуванням шестикласники. Їм так сподобалось створювати нескладні програмки, що не стали на заваді навіть перебої з постачанням електроенергії. Найнаполегливіші залишались після уроків, щоб пройти всі 20 завдань. Потім учні 6 класу стали консультантами для десятикласників та допомогли старшим друзям отримати сертифікати «Години Коду». Учні 7 класу, які не вивчають інформатику, проходили «Годину Коду» в позаурочний час. Їм допомагав Скічко Андрій.
Учні так зацікавили кодуванням учителів, що ті не змогли стояти осторонь і також долучилися до «Години коду».  І так, надаючи допомогу один одному 46 учнів нашої школи поповнили мільйонну армію юних кодувальників та взяли участь у конкурсі.

Скічко Т.М., вчитель інформатики
Косарської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів