середу, 18 січня 2017 р.

День безпечного Інтернету

7 лютого 2017 року у світі буде відзначатися День безпечного Інтернету, який пройде під гаслом «Будь зміною: об’єднаймося для кращого Інтернету».
День безпечного Інтернету відзначається другого дня другого тижня другого місяця щорічно.Тисячі людей в усьому світі об’єднуються та беруть участь у різних заходах заради просування ідеї відповідального використання онлайн-технологій та мобільних приладів, особливо дітьми та молоддю.
Ідея онлайн-безпеки еволюціонувала в останні роки, змінюючи фокус -від створення «безпечного» Інтернету до створення «кращого» Інтернету.
День безпечного Інтернету (SafeInternetDay) організовано мережами Insafe та INHOPE за підтримки Європейської комісії.
У навчальних закладах України цей день проходить за підтримки Міністерства освіти і науки та ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти».
Запрошуємо до співпраці та сподіваємось, що ви підтримаєте проведення Дня безпечного Інтернету.
Дізнатися більше про День безпечного Інтернету можна за посиланням:www.saferinternetday.org.
Інформація про заходи в Україні: https://www.saferinternetday.org/web/ukraine/sid.
День безпечного Інтернету в Україні у Фейсбуці: https://www.facebook.com/UkraineSID.
День безпечного Інтернету у Твіттері: https://twitter.com/UkraineSID


Джерело: http://startuem.lg.ua/?p=1536#more-1536

7 лютого 2017 року у світі відзначається День безпечного Інтернету під гаслом «Будь зміною: об’єднаймося для кращого Інтернету».
Інтернет є таким, яким ми створюємо його щодня: він є кращий і доброзичливий настільки, наскільки кожний з нас є ввічливим та позитивним онлайн.
Національний комітет Дня безпечного Інтернету в Україні запрошує долучитися до спільного проведення цього дня у вашій родині,  школі, місті, організації, країні, світі.
Як приєднатися?
  • Логотип «День безпечного Інтернету» можна завантажити тут
  • Повідомляйте про свої події у соціальних мережах, використовуючи хештег #SID2017
  • Створіть свою обіцянку щодо безпечного користування Інтернетом для 2017 року та беріть участь у#saferinternetchallenge. Наприклад, «Обіцяю у 2017 не публікувати фото інших без їх дозволу», «Обіцяю у 2017 не використовувати гаджети як няню для своєї дитини!»
  • Українською мовою можна завантажити тут: Ключові повідомлення до Дня безпечного Інтернету 2017
  • Завантажити посібник «Освіта в сфері прав людини в Інтернеті» з 5 новими груповими вправами можна завантажити тут
  • Відео про права людини Інтернет-користувачів можна завантажити тут: http://hr-online.org.ua/ua/kursi/
  • Рекомендації для шкіл можна завантажити тут
  • Рекомендації для батьків можна завантажити тут
  • Приєднатися до міжнародної кампанії «Рух проти мови ненависті он-лайн» можна на сайті:https://www.facebook.com/nohatespeech.ukraine та https://www.facebook.com/groups/672070812836967(українською мовою) або http://www.nohatespeechmovement.org/  (англійською мовою) або
  • Завантажити практичний посібник «Букмаркс: керівництво по боротьбі з мовою ненависті он-лайн за допомогою освіти у сфері прав людини» . Посібник містить 24 вправи та призначений для роботи з молодими людьми у віці від 13 до 18 років, однак вправи можуть бути адаптовані й до інших вікових груп.
  • Фото та інформацію про ваші заходи для розміщення на сайті Дня безпечного Інтернету ви можете надсилати на: ukraine.sid@gmail.com
  • Для отримання відкритого цифрового бейджу «Організатор заходу до Дня безпечного Інтернету 2017 в Україні» зареєструйте свій захід за посиланням
Національний комітет Дня безпечного Інтернету в Україні рекомендує під час підготовки до заходів з формування безпечної поведінки дітей в Інтернеті дотримуватися наступних принципів:
  • Визнання Інтернету як значущого фактору соціалізації.
Врахування того, що Інтернет є важливою та невід’ємної частиною життя сучасної дитини, простором реалізації більшості фундаментальних прав дитини, зосередження на можливостях, які надає Інтернет та його позитивному впливі на розвиток.
  • Позитивна атмосфера.
Створення позитивного емоційного фону спілкування та навчання в роботі з формування безпечної поведінки дітей в Інтернеті, надання стимулів, створення ситуацій успіху.
  • Сприяння обговоренню.
Учні мають можливість обговорювати безпосередній зв’язок теми зі своїм щоденний досвідом користуванням Інтернетом та плануванням подальших дій його безпечного використання, починаючі зі спілкування у соціальних мережах, завершуючи придбанням товарів онлайн.
  • Відкритість та чесність.
    Вчитель має бути відкритим до думок, міркувань, коментарів, пропозицій учнів та чесно визнавати, якщо чогось не знає. Це краще, ніж робити вигляд обізнаності та потрапити у «пастку».
  • Необмежене навчання.
    Учні мають можливість не погоджуватися з іншими та вільно висловлювати свої думки на визначенні питання, а не скеровуються до єдиної «правильної» відповіді.
  • Участь дітей та молоді.
Учні залучені до планування заходів з безпечної поведінки в Інтернеті та мають можливість обирати ті теми, які потребують розгляду у контексті безпечного Інтернету. Учні залучені в обговорення щодо Інтернету та ролі кожного у його покращенні. Під час заходів вчитель відіграє роль фасилітатора, а не вчителя-інструктора, який тільки дає знання та контролює, що і як повинно бути вивчене.
  • Надання інформації про механізми захисту та отримання підтримки
Учні мають бути ознайомлені з тим, як повідомити про неналежний або нелегальний контент, який вони бачать у соціальних мережах чи на тих сайтах, якими вони користуються. Учні мають отримати інформацію про організації, сайти, телефони гарячих ліній, де вони можуть отримати підтримку, якщо стали жертвою чиїхось дій в Інтернеті.
  • Наукова обґрунтованість інформації та відповідність потребам.
Вчитель має використовувати правдиву наукову інформацію для того, щоб попередити розповсюдження пліток, стереотипів, упереджень. Школа може стати простором, де враховуються потреби сучасних дітей щодо практичних знань про безпечне користування Інтернетом.

Немає коментарів:

Дописати коментар