пʼятницю, 31 жовтня 2014 р.

Бобер-2014: Інструкція по проведенню конкурсу в школі

1.       Заявки від шкіл приймаються до 25 жовтня. Шкільні координатори відправляють електронною поштою заявку і відскановану копію квитанції про оплату одночасно у оргкомітет та районному координатору. Рекомендований внесок – 14 гривень за учасника. 
2.       Для проведення конкурсу Ви повинні отримати 7 листопада два пакети завдань у архівних файлах Beaver2014_6_11(для учнів 6-11 класів) та Beaver2014_2_5  (для учнів 2-5 класів) разом з шестицифровим кодом школи.
3.       З 8 листопада шкільні координатори встановлюють їх на шкільних комп’ютерах або роздають дітям для встановлення на домашніх комп’ютерах ( якщо вони будуть брати участь в конкурсі  вдома). Рекомендуємо максимальній кількості учнів 6-11- х класів, які мають доступ до інтернету, дозволити брати участь у конкурсі  на домашніх компютерах. Після конкурсу вони повинні зразу ж відправити свій файл відповідей на поштову скриньку шкільного координатора.
4.       Файл потрібно записати в окремій папці на жорсткому диску. Розархівовувати його потрібно у тій же папці. Перед розархівацією рекомендується зберегти копію початкового архіву у іншій папці (щоб в разі якоїсь помилки його можна було відновити). Зверніть увагу, щоб папки, де розміщені завдання, були доступні учням не лише для зчитування, а і для запису. Інакше файли відповідей учнів будуть порожні.
5.       Після розархівації в поточній папці утвориться  папка bebras2014_2_5 або  bebras2014_6_11. Вона міститиме паку data  та виконуваний файл Бобер. В папці data нічого змінювати не можна, вона забезпечує роботу програми. Можна запускати лише файл Bober.
6.       Учні повинні уважно ознайомитись з правилами конкурсу, які записані на перших сторінках цього файлу. Для цього їм дається можливість перед конкурсом.
7.       Для відкриття умов завдань потрібні паролі доступу. Районні координатори надсилають паролі шкільним координаторам 8 листопада. Паролі для обох пакетів різні.
8.       Конкурс для учнів 6-11 класів проводиться  9 листопада. Шкільні координатори роздають пароль учням о 10.00
9.        Конкурс починається з 10.00.   При великій кількості учасників, які працюють на шкільних комп’ютерах, допускається  проведення конкурсу у кілька змін.
10.    Зразу після завершення учні зобов’язані здати файли- відповіді (result*.bbr) шкільному координатору. Цей файл-відповідь записується автоматично зразу після виходу учнем з програми у трьох місцях (для надійності): у папці data,  у поточній папці і на робочому столі. Відповіді у файлі закодовані. Їх теж змінювати не можна, інакше файл не зчитається.
11.    Шкільні координатори збирають файли-відповіді всіх учасників. Якщо станеться малоймовірний випадок, що якісь файли матимуть однакову назву, можна дописати довільну цифру у назві одного з файлів. Якщо учні пишуть вдома, вчитель повинен визначити час і спосіб отримання паролів учнями (електронною поштою, телефоном чи з рук в руки) та доставки файлів відповідей  до школи, щоб ці учні не мали переваги у часі над іншими учасниками.
12.    Для учнів 2-5 класів конкурс проводиться 10 листопада у приміщенні школи. При великій кількості учасників допускається  проведення конкурсу у кілька змін.
13.     Файли-відповіді всіх учасників конкурсу  збираються у папку, назва якої – код школи, папка стискається і надсилається районному координатору 11 листопада.
    У цій же папці –список всіх учасників конкурсу від школи. Клас вказується лише    цифрою (тобто букви А,Б,В… - не потрібні). Бланк додається

14.    Копія цієї папки зберігається в школі.

Немає коментарів:

Дописати коментар