1.
Заявки
від шкіл приймаються до 25 жовтня.
Шкільні координатори відправляють електронною поштою заявку і відскановану
копію квитанції про оплату одночасно у оргкомітет та районному координатору.
Рекомендований внесок – 14 гривень за учасника.
2.
Для
проведення конкурсу Ви повинні отримати 7 листопада два пакети завдань у архівних файлах Beaver2014_6_11(для учнів 6-11 класів)
та Beaver2014_2_5 (для учнів 2-5 класів) разом з шестицифровим кодом школи.
3.
З 8 листопада шкільні
координатори встановлюють їх на шкільних комп’ютерах або роздають дітям для встановлення на домашніх
комп’ютерах ( якщо вони
будуть брати участь в конкурсі вдома). Рекомендуємо максимальній кількості учнів
6-11- х класів, які мають доступ до інтернету, дозволити брати участь у конкурсі на домашніх комп’ютерах. Після конкурсу вони повинні зразу ж відправити свій
файл відповідей на поштову скриньку шкільного координатора.
4.
Файл потрібно записати в окремій папці на жорсткому диску. Розархівовувати
його потрібно у тій же папці. Перед розархівацією рекомендується зберегти копію
початкового архіву у іншій папці (щоб в разі якоїсь помилки його можна було
відновити). Зверніть увагу, щоб папки, де розміщені завдання, були доступні учням
не лише для зчитування, а і для запису. Інакше файли відповідей учнів будуть
порожні.
5.
Після розархівації в поточній папці утвориться папка bebras2014_2_5 або bebras2014_6_11. Вона міститиме паку data та виконуваний файл Бобер. В
папці data нічого змінювати не можна, вона
забезпечує роботу програми. Можна запускати лише файл Bober.
6.
Учні
повинні уважно ознайомитись з правилами конкурсу, які записані на перших
сторінках цього файлу. Для цього їм дається можливість перед конкурсом.
7.
Для
відкриття умов завдань потрібні паролі доступу. Районні координатори надсилають паролі шкільним координаторам
8 листопада. Паролі для обох пакетів
різні.
8.
Конкурс для учнів 6-11 класів проводиться
9 листопада. Шкільні
координатори роздають пароль учням о 10.00
9.
Конкурс починається з 10.00. При великій кількості учасників, які працюють на шкільних комп’ютерах, допускається проведення конкурсу у кілька змін.
10.
Зразу після завершення учні зобов’язані здати файли- відповіді (result*.bbr) шкільному координатору. Цей файл-відповідь записується автоматично зразу
після виходу учнем з програми у трьох місцях (для надійності): у папці data, у поточній папці і на робочому столі.
Відповіді у файлі закодовані. Їх теж змінювати не можна, інакше файл не
зчитається.
11.
Шкільні координатори збирають файли-відповіді всіх учасників. Якщо
станеться малоймовірний випадок, що якісь файли матимуть однакову назву, можна
дописати довільну цифру у назві одного з файлів. Якщо учні пишуть вдома,
вчитель повинен визначити час і спосіб отримання паролів учнями (електронною
поштою, телефоном чи з рук в руки) та доставки файлів відповідей до школи, щоб ці учні не мали переваги у часі
над іншими учасниками.
12.
Для учнів 2-5 класів конкурс проводиться 10 листопада у приміщенні школи. При великій кількості учасників
допускається проведення конкурсу у
кілька змін.
13.
Файли-відповіді всіх учасників
конкурсу збираються у папку, назва якої
– код школи, папка стискається і надсилається районному координатору 11 листопада.
У цій же папці –список всіх учасників конкурсу
від школи. Клас вказується лише цифрою
(тобто букви А,Б,В… - не потрібні). Бланк додається
14.
Копія цієї папки зберігається в школі.
Немає коментарів:
Дописати коментар