- Заявки від шкіл приймаються до 25 жовтня. Шкільні координатори відправляють електронною поштою заявку і відскановану копію квитанції про оплату одночасно у оргкомітет та районному координатору. Рекомендований внесок – 14 гривень за учасника.
- До 29 жовтня районний координатор пересилає обласному
координатору «Список шкіл району. xls» з інформацією про кількість учасників та оплату
від району.
- Для проведення конкурсу Ви повинні
отримати 6 листопада два пакети завдань у архівних файлах Beaver2014_6_11(для
учнів 6-11 класів) та Beaver2014_2_5 (для
учнів 2-5 класів)
- 7
листопада районні координатори розсилають цей пакет шкільним
координаторам разом з кодом школи. Коди шестицифрові: перші дві цифри -
код області , третя –четверта цифра – код району. Останні дві цифри – код
школи. Кожній школі їх присвоює районний координатор
5.
Для
відкриття умов завдань потрібні паролі доступу. Районні координатори надсилають паролі шкільним
координаторам 8 листопада. Паролі
для обох пакетів різні.
6.
Конкурс для учнів 6-11 класів проводиться
9 листопада. Шкільні
координатори роздають пароль учням о 10.00
7.
Для учнів 2-5 класів конкурс проводиться 10 листопада у приміщенні школи. При великій кількості учасників
допускається проведення конкурсу у
кілька змін.
8. Файли-відповіді всіх учасників конкурсу збираються у папку, назва якої – код школи,
папка стискається і надсилається районному координатору 11 листопада.
У цій же папці – список всіх учасників
конкурсу від школи. Клас вказується лише
цифрою (тобто букви А,Б,В… - не потрібні). Бланк додається
Копія цієї
папки зберігається в школі.
9.
Районний координатор розархівовує
всі отримані файли (кожну школу в окремій папці, назва якої – код
школи). Ніяких внутрішніх архівів не повинно бути!!! Отримані папки
перевіряються та поміщаються у папку з назвою району, папка стискається і
надсилається обласному кординатору 12
листопада. У цій же папці – уточнений координатору «Список шкіл району. xls». Бланк додається. Копія цієї
папки зберігається в нього
Немає коментарів:
Дописати коментар